Link-uri Utile

Openului Bulgariei Editia a II-a!


Sursa: federatiedarts.ro
...A doua ediție a acestui open ținută de asemenea în Sofia, o locație mai spațioasă și mai atent aleasă de către organizatori a reunit 69 de jucători, de această dată mai ambițioși, mai pregătiți și mai entuziasmați decât i-am lăsat ultima oară.

...De această dată grupul nostru a fost alcătuit din 6 fete și 6 baieți ei fiind: Cristian Cimpoca, Daniel Racoveanu, Dragos Dumitrescu, Marius Serban, Daniel Constantinescu, Daniel Cojocaru iar la fete nelipsita și distinsa doamnă a dartsului romanesc Daniela Comeaga, Oana Țapu, Andreea Constantinescu, Irina Smeu, Izabela Oprea și Alexandra Acatrini.
...După "puținele opriri" (5 la număr) pe care le-am avut în drum spre Bulgaria iată că am ajuns și la hotel Moskva locul unde avea sa ne petrecem 2 zile foarte frumoase și însorite alături de prietenii noștri bulgari.
...Dacă în prima zi la concursul de dublu nu erau prezentate provocări foarte mari pentru echipa de dublu a Romaniei formată din Cristian Cimpoca și subsemnatul Daniel Racoveanu iată că spre finalul zilei ne aflam în fața unei provocări uriașe împotriva echipei Serbiei alcătuită din Stankovici și Borici, primul fiind de 3 ori campion mondial la soft darts. După un parcurs foarte bun, 5 la 0 (nu pentru noi, pentru ei) jucându-se finala primul la 6 ,această finală parea a se fi încheiat foarte rapid pentru echipa Romaniei. Iată că o ratare de-a lor da o gură de aer proaspăt echipei noastre care închide în al șaselea leg, dar și în al șaptelea, ba chiar și al optulea, dacă tot am învățat să numărăm acum hai și pe cel de-al nouălea. Visul părea să continue pană în legul cu nr 10 când ei încep cu un scor maxim urmat de un 45 perfect al nostru ei continuă cu o ratare de 121 de puncte ceea ce ne-a ambiționat și mai tare făcându-ne să devenim și mai constanți (încă un 41) iar meciul se încheie cu 6-4 pentru Serbia.
...Dacă la joc ei au fost mai buni dar mult prea serioși, noi chiar ne-am simțit bine și am râs pe tot parcursul meciului. Cam asta este esența dartsului, dacă nu te bucuri de joc la ce mai participi.
...Am ajuns și în ziua a doua unde concursul de simplu ne aduce o mica surpriza, hai bine una putin mai mare : Bezzeg Nandor ne onorează cu prezența. Păi era vorba de openul Bulgariei acolo unde chiar și un român a caștigat nu?
...Iată că avem un campion mondial (Stankovici), un jucător din PDC (Bezzeg Nandor) și alți 2 jucători foarte buni, unul din Serbia și celălalt din Ungaria. Ce PDC, ce campioni mondiali, eu am ajuns pe scenă și de data aceasta ..............ca anouncer! Da așa este, am pierdut în sferturi cu 4-3, Bilă a pierdut de la Nandi și uite așa se completează prima semifinală Nandor contra Borici și Stankovici cotra bulgarului "Choco" după porecla sa!
...Surpriză, Nandor pierde în fața unui Borici foarte lent, iar Stankovici câștigă pe partea cealaltă!
...Concluzie: avem doi sârbi, câștigă la dublu, apoi joacă finala între ei iar Stankovici câștigă concursul. Pot spune un singur lucru: nu știu ce era mai incitant între așteptarea unui scor maxim și urletele mele la microfon sau momentul când mă voi dezechilibra de pe masa pe care mă postasem în dreapta scenei pentru o imagine mai bună. În orice caz amândouă au facut deliciul acelei seri dar ce spectacol au oferit colegi mei la sfarșitul serii a fost unul care a atras toate camerele de luat vederi în colțișorul nostru, colțul României. Au dansat, au animat, au râs și s-au distrat! Au arătat ce înseamnă cu adevărat dartsul și au atras și pe alții în atmosfera creată de ei.

BRAVO OANA, DANIELA, IRINA, ANDREEA, ALEXANDRA, IZABELA, BILA, BUBU, SKILO, UNREALU, DANIEL C. AȘ MERGE MEREU CU VOI LA UN CONCURS.

Din Bulgaria, pentru România, Daniel Racoveanu
Vă aștept pe toți la Open-ul Romaniei!
Totodată a avut loc și un Concurs de darts pentru persoane cu dezabilități :
...Sâmbătă sa încheiat cel de-al treilea concurs de darts organizat de C.S Helios Mureș pentru persoane cu dezabilități. A fost un concurs foarte reușit unde au participat 34 de jucători din: Cluj, Odorhei, Budapesta, Tg. Mureș, Miercurea Ciuc, Sf. Gheorghe. Câștigătorii au fost Kolozsi Laszlo și Samuel Cecilia ambii din Odorhei.
...Jucătorii au fost foarte mulțumiți și de abia așteaptă următorul concurs organizat pt ei.
Felicitări Clubului Helios Târgu Mureș și în special lui Laslo Kadar pentru această inițiativă.

Poze de la Openul Bulgariei găsiți pe pagina de Facebook lui  Иван Андреев.

0 pareri:

Parerea ta conteaza !