|
ORGANIZARE MASTER 2011 PE ZILE DE COMPETIŢIE ŞI PREMII TOTALE DE 13000 LEI
Perioada de desfăşurare a Masters-ului 2011 este 16-19 iunie 2011. Gazda concursului nostru va fi Club Oxygen din Mall Sun Plaza Bucureşti. Programul pe zile este următorul:
Joi 16 iunie 2011 – ocupanţii locurilor 17 – 48 (cei calificaţi pentru grupele preliminare; jucătorii cu albastru din clasamentele regionale)
- Ora 09:30 – Tragerea la sorţi a celor 8 grupe. Fiecare grupă va conţine câte 4 jucători.
- Ora 11:00 – Începerea meciurilor.
- Ora 19:00 – Tragerea la sorţi a celor 8 grupe pentru ziua următoare.
Vineri 17 iunie 2011 – ocupanţii locurilor 1-16 (cei calificaţi direct; jucătorii cu roşu din clasamentele regionale) şi cei 16 calificaţi din preliminarii (16 iunie)
- Ora 11:00 – începerea meciurilor
→ Se califica primii doi din fiecare grupă - Ora 19:00 – tragerea la sorţi a celor 4 grupe pentru concursul mixt
→ Tragerea la sorţi a grupelor concursului feminin
Sâmbătă 18 iunie 2011 – cei 16 calificaţi în 17 iunie precum şi locurile 1-16 din clasamentul feminine (locurile cu roşu din clasamentele feminine regionale)
- Ora 11:00 – începerea meciurilor
- Ora 19:00 – tragerea la sorţi a grupelor finale; 2 grupe la mixt şi 2 grupe la feminine
Duminică 19 iunie 2011 – cei 8 calificaţi la mixt precum şi cele 8 calificate la feminine
- Ora 10:30 – începerea meciurilor din grupe
- Ora 13:30 - 14:30 - PAUZĂ
- Ora 14:30 – Începerea semifinalelor (locul 1 dintr-o grupă contra locului 2 din cealaltă grupă)
→ Semifinalele de la mixt se joacă pe scenă (14:30 semifinala 1 ; 15:30 semifinala 2) - Ora 16:30 – FINALĂ FEMININĂ pe scenă
- Ora 18:00 – FINALĂ MIXT pe scenă
- Ora 19:30 – FESTIVITATE DE PREMIERE
În funcţie de oră de transmitere a finalei de la mixt pe Sport.ro , programul poate suferii modificări pentru ziua de duminică 19 iunie 2011. Taxa de participare la MASTER 2011 este de 125 lei / jucător.
După ultimul concurs al acestui campionat (Concurs Naţional Tg Mureş / 04 iune 2011) se va afişa lista cu jucătorii calificaţi pentru Master. Aceştia sunt rugaţi să trimită mail de confirmare pe adresa dragosd@federatiedarts.ro şi să achite taxa de participare în contul Federaţiei de Darts din România deschis la Banca Comercială Română (BCR) sucursala UNIC, cont IBAN RO82 RNCB 0285 0990 5212 0001 până pe data de 10 iunie 2011. Taxa se mai poate achita şi personal lui Dragoş Dumitrescu (tel 0745147766) până la aceeaşi dată. Neconfirmarea prezenţei precum şi neplata taxei aduce după sine descalificarea de la Master şi calificarea următorului jucător din regiunea respectivă.
După ultimul concurs al acestui campionat (Concurs Naţional Tg Mureş / 04 iune 2011) se va afişa lista cu jucătorii calificaţi pentru Master. Aceştia sunt rugaţi să trimită mail de confirmare pe adresa dragosd@federatiedarts.ro şi să achite taxa de participare în contul Federaţiei de Darts din România deschis la Banca Comercială Română (BCR) sucursala UNIC, cont IBAN RO82 RNCB 0285 0990 5212 0001 până pe data de 10 iunie 2011. Taxa se mai poate achita şi personal lui Dragoş Dumitrescu (tel 0745147766) până la aceeaşi dată. Neconfirmarea prezenţei precum şi neplata taxei aduce după sine descalificarea de la Master şi calificarea următorului jucător din regiunea respectivă.
STRUCTURA PREMIILOR
CONCURSUL MIXT
LOCUL I → 500 lei + Voucher 1400 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
LOCUL ÎI → 400 lei + Voucher 900 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
2 X LOCUL III → 2 X 300 lei + Voucher 700 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma
2 X LOCUL V → 2 X 450 lei + Medalie + Diploma
2 X LOCUL VII → 2 X 300 lei + Medalie + Diploma
LOCUL ÎI → 400 lei + Voucher 900 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
2 X LOCUL III → 2 X 300 lei + Voucher 700 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma
2 X LOCUL V → 2 X 450 lei + Medalie + Diploma
2 X LOCUL VII → 2 X 300 lei + Medalie + Diploma
CONCURSUL FEMININ
LOCUL I → 250 lei + Voucher 900 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
LOCUL ÎI → 250 lei + Voucher 650 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
2 X LOCUL III → 2 X 250 lei + Cupa + Medalie + Diploma
LOCUL ÎI → 250 lei + Voucher 650 lei + Bilet Avion Blue Air + Cupa + Medalie + Diploma + METAXA
2 X LOCUL III → 2 X 250 lei + Cupa + Medalie + Diploma
Cu Voucherele primite se vor achita biletele pentru cazarea membrilor echipei naţionale ce vor participa la Cupa Mondială din Irlanda în perioada 24-28 septembrie 2011. Preţul unui bilet este de 500 euro / persoană.
Sursa : http://www.federatiedarts.ro
Sursa : http://www.federatiedarts.ro
0 pareri:
Parerea ta conteaza !